Advertisement

מנהיג חיזבאללה : פרצופו של נסראללה נחשף בפני הלבנונים ישראל היום : לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף.

מנהיג חיזבאללה : פרצופו של נסראלל×" נחשף ×'פני ×"ל×'נונים ישראל ×"יום : לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף.. מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. מהיום נפיל כל מלט ישראלי.

בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית.

×
×"ש×'וע לפני כך ×"פכ×" ×"חטיפ×" של מנ×"×™×' ×—×™×–×'אלל×" לסיכול ממוק×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
זו המתקפה הראשונה של ישראל מאז 2006. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות: בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה.

בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית.

ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שב לאיים על מדינת ישראל ואומר: בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. ישראל צריכה להיות מודאגת, ולא רק מהטילים המדויקים. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה.

‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה. וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה.

×'כירי ×—×™×–×'אלל×
×'כירי ×—×™×–×'אלל×" חטפו קורונ×" אך ×¢×"יין שולטים ×'כלכלת ל×'נון כלכליסט from images1.calcalist.co.il
אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. בריאיון לערוץ רוסיה היום הוא הבהיר כי הוא שולל שהאווירה הנוכחית היא של מלחמה. * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. מהיום נפיל כל מלט ישראלי. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה.

שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה.

נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. מהיום נפיל כל מלט ישראלי. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (ראשון) לראשונה בפומבי להתנקשות בקאסם סולימאני, מפקד קודס במשמרות המהפכה, ואמר כי היא מהווה אירוע מכונן ומסמלת את תחילתו של עידן חדש באזור. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. בריאיון לערוץ רוסיה היום הוא הבהיר כי הוא שולל שהאווירה הנוכחית היא של מלחמה. וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף:

אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. מהיום נפיל כל מלט ישראלי.

איראן אר×
איראן אר×" ×' קי×'ל×" ×"חלט×" לחסל את נסראלל×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר כי מאות אלפי לוחמים מהעולם המוסלמי יבואו להילחם. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 10/11/2018 17:41. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים: אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי.

בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר.

הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'. * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים:

* חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים חיזבאללה. וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף.

Posting Komentar

0 Komentar